Vores identitet
Vores DNA
CS electric har defineret og beskrevet sin helt egen identitet, som udgør fundamentet og DNA’et i virksomheden. Identiteten handler først og fremmest om mindset og definerer de adfærdsmønstre samt den kultur, der er essentiel for virksomhedens eksistens. Vi har valgt at skildre vores identitet igennem fokus på: God forretningsførelse, et fælles sæt leveregler og fire konkrete kundeløfter.
Forretningsførelse
Essensen af ansvarlig forretningsførelse handler først og fremmest om det lederskab og det mindset der skal til, for at drive og udvikle en agil, bæredygtig og profitabel virksomhed. Vi tror på, at succes skabes af bevidste valg via disciplinerede mennesker, tanker og handlinger, og ikke af tilfældige omstændigheder.
Ledelse
For CS electric er medarbejderne virksomhedens vigtigste aktiv, og dem ønsker vi at fastholde og udvikle via god ledelse. For os handler god ledelse om troværdighed og evnen til at gøre det, vi siger – Walk the Talk.
Mindset
Der er medarbejderne og deres mindset, der skaber virksomhedens succes.
Leveregler
Vores leveregler er sammen med vores ledelsesværktøjer og kundeløfter forudsætninger for, at alle vores medarbejdere arbejder i den samme retning for at skabe den bedste udgave af CS electric som muligt og dermed indfri virksomhedens drømme.
Levereglerne er forpligtende, og med dem spiller man sig på holdet. Vi ansætter, afskediger, forfremmer og udvikler på baggrund af levereglerne, som er konkrete og formidles i enkle vendinger.
De 8 leveregler udgør hele virksomhedens fælles måde at arbejde på.
Leveregel 1-4: Mindset
1 | Common Sense
Vi gør tingene enkle, således vi tilfører maksimal værdi til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
Vi bekæmper kompleksitet og søger det simple
2 | Vi tør ta’ vores egen medicin
Vi er vores eget laboratorie, hvor vi tester os selv
Vi er disciplineret og gør det, vi siger
3 | Sætter os i kundens stol
Vi sætter os ind i kundens problemstilling og finder en løsning
Vi er troværdige og leverer det, vi lover
4 | Drift og udvikling – hånd i hånd
Vi er produktive og evner at eksekvere hver eneste dag
Vi er kreative og udfordrer tingens tilstand, såfremt det kan gøres bedre
Vi skaber det bedste træningsmiljø for faglig og personlig udvikling
Leveregel 5-8: Team
5 | Individuelt er vi gode, men sammen er vi bedst
Vi er alle en del af samme team, og vi hjælper hinanden
Vi udviser gensidig respekt for hinanden og giver plads
6 | Fælles ansvar
Vi tager ansvar for hele forretningen og ofrer gerne egne mål og ambitioner
Vi tager ansvar, også udenfor eget ansvarsområde
7 | Individuel forpligtigelse
Vi tør fejle og indrømme egne fejl
Vi siger tingene klart, som det er uden at blive personlige
8 | Vi skal have det sjovt
Vi har et uformelt miljø med plads til grin
Vi sender hinanden hjem med mere energi, end da vi kom Vi tror på at begejstring skaber motivation og resultater
Kundeløfter
Hos CS electric sætter vi kunden i centrum. Derfor har vi udarbejdet vores kundeløfter med det mål for øje at styrke vores kundeoplevelser dag for dag. Vi har et kundeorienteret mindset, der skal tilsikre, at kunderne kommer igen.
Vi er nemme at få fat på
Vi er imødekommende og afstemmer forventninger
Vi leverer, hvad vi lover
Vi afslutter med et godt indtryk